تاریخ روز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اطلاعیه پذیرش دانشجو بدون کنکور بهمن 1400

موسسه آموزش عالی الوند با مجوز رسمی از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و با تسهیلات ویژه در رشته های جدول ذیل برای بهمن 1400 دانشجو می پذیرد:

 

کاردانی پیوسته کاردانی ناپیوسته کارشناسی ناپیوسته کارشناسی پیوسته
کاردانی پیوسته حسابداری کاردانی مدییریت صنعتی کارشناسی ناپیوسته حسابداری کارشناسی حسابداری
کاردانی پیوسته امور اداری کاردانی حسابداری کارشناسی ناپیوسته مدیریت بازرگانی کارشناسی مهندسی کامپیوتر
کاردانی پیوسته کامپیوتر کاردانی مدیریت بازرگانی کارشناسی ناپیوسته مدیریت بیمه کارشناسی علوم کامپیوتر
کاردانی پیوسته الکترونیک کاردانی امور بیمه کارشناسی ناپیوسته مدیریت صنعتی  
    کارشناسی ناپیوسته مهندسی کامپیوتر  
    کارشناسی ناپیوسته آموزش زبان انگلیسی  

 

اطلاعيه تاريخ ثبت نام و انتخاب رشته براي شركت در مرحله پذيرش دانشجو براساس سوابق تحصيلي سراسري بهمن ماه سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي:

راساس مصوبات بيست و هفتمين جلسه شوراي سنجش و پذيرش دانشجو مورخ 1400/08/25 مقرر گردید برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هايي که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسري سال 1400 تکمیل نگردیده، پذيرش براساس سوابق تحصيلي (معدل کتبي ديپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

لذا به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب رشته براي شركت در این مرحله مي‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب رشته به صورت اينترنتي از روز يکشنبه 14/09/1400 آغاز و تا روز شنبه 1400/09/20 ادامه خواهد داشت. لازم به توضیح است دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذيرش دوره مذکور همزمان با شروع ثبت نام از روز يکشنبه 14/09/1400 از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

 


اطلاعيه تاريخ ثبت نام و انتخاب رشته براي شركت در مرحله پذيرش دانشجو براساس سوابق تحصيلي کارداني به کارشناسي نا پيوسته بهمن ماه سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي:

براساس مصوبات بيست و هفتمين جلسه شوراي سنجش و پذيرش دانشجو مورخ 1400/08/25 مقرر گردید برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هايي که در آزمون کارداني به کارشناسي نا پيوسته سال 1400 تکمیل نگردیده، پذيرش براساس سوابق تحصيلي (معدل کاردانی) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

لذا به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب رشته براي شركت در این مرحله مي‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب رشته به صورت اينترنتي از روز سه‌شنبه 16/09/1400 آغاز و تا روز دوشنبه 1400/09/22 ادامه خواهد داشت. لازم به توضیح است اطلاعیه تکمیلی به همراه جداول رشته‌های تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی همزمان با شروع ثبت‌نام از روز سه شنبه 16/09/1400 از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

 


اطلاعيه تاريخ ثبت نام و انتخاب رشته براي شركت در مرحله پذيرش دانشجو براساس سوابق تحصيلي «معدل كل ديپلم» دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي- غيرانتفاعي بهمن ماه سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي:

براساس مصوبات بيست و هفتمين جلسه شوراي سنجش و پذيرش دانشجو مورخ 1400/08/25 مقرر گردید برای ظرفیت های خالی مانده رشته‌محل‌هايي که در آزمون دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي- غيرانتفاعي سال 1400 تکمیل نگردیده، پذيرش براساس سوابق تحصيلي (معدل کل ديپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

لذا به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب رشته براي شركت در این مرحله مي‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب رشته به صورت اينترنتي از روز پنجشنبه 18/09/1400 آغاز و تا روز چهارشنبه 1400/09/24 ادامه خواهد داشت. لازم به توضیح است اطلاعیه تکمیلی به همراه جداول رشته‌های تحصیلی دانشکده‌ها و موسسات آموزش عالی همزمان با شروع ثبت‌نام از روز پنجشنبه 18/09/1400 از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.